حد نصاب نمره قبولی در آزمون استخدامی دبیری آموزش و پرورش۱۴۰۲

۱۳ بازديد

برای سنجش و ارزیابی سطح علمی کاربردی شرکت کننده در این آزمون، دو مرحله آزمون کتبی و مصاحبه در نظر گرفته شده است. برای تعیین صلاحیت در مرحله اول آزمون آموزش و پرورش 1402، یک نصاب قبولی تعیین شده است. به این ترتیب، اگر امتیاز بیشتری از حد نصاب قبولی داشته باشید، به مرحله بعدی آزمون (مصاحبه) راه میابید.

حد نصاب قبولی آزمون استخدامی آموزش و پرورش به معنای کسب حداقل 50 درصد میانگین نمره سه نفر اول بدون اعمال تاثیر سهمیه های آزمون استخدامی آموزش و پرورش و امتیازات مشخص شده می باشد.

به عبارتی نمرات آزمون کتبی استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۲ همانند سایر آزمون های استخدامی در 3 حیطه عمومی، اختصاصی و تخصصی محاسبه می شود و متقاضیان باید برای قبولی در این مرحله نیز حداقل 50 درصد میانگین نمرات سه نفر اول آزمون کتبی را به ارزش وزنی 40 درصد در حیطه عمومی و نیز 60 درصد در حیطه اختصاصی و تخصصی بدست آورند. داوطلبانی که حداقل نمره قبولی در آزمون کتبی آموزش و پرورش را کسب نکنند، متأسفانه از مراحل بعدی حذف خواهند شد. برای افزایش شانس قبولی در آزمون استخدامی آموزش و پروش مطالعه نمونه سوالات ادوار گذشته بهترین گزینه می باشد که وبسایت ماهان داک به جمع آوری کلیه این نمونه سوالات پرداخته است که می توانید از این منبع نمونه سوالات استخدامی آموزش و پرورش را دانلود نمایید.

 

تفاوت حد نصاب و حداقل نمره قبولی آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1402

✅حد نصاب قبولی آموزش و پرورش برای ارزیابی داوطلبان در مرحله آزمون کتبی مشخص می شود و بستگی به 50 درصد میانگین نمره سه نفر اول آزمون در سه حیطه اصلی آزمون دارد به همین دلیل برای هر آزمون، حد نصاب قبولی متفاوت است. متقاضیانی که نمره مکتسبه آن ها از حد نصاب قبولی آزمون بالاتر است می توانند به مرحله بعد با تراز لازم برای قبولی آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1402 راه یابند.

✅به طور کلی تفاوت حداقل نمره قبولی آزمون با حداقل نمره قبولی آزمون استخدام آموزش و پرورش 1402، این است که این نمره، نمره ای است که بر اساس ظرفیت قبولی هر کد شغل محل و نمرات افرادی که آن کد را در اولویت قرار داده اند، بستگی داشته و با توجه به این موضوع، مشخص می شود. 

 ✅ جزئیات مربوط به برگزاری آزمون کتبی سراسری آموزش و پرورش و نیز شیوه اجرا مراحل ارزیابی تکمیلی در دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش توضیح داده شده است. به همین منظور داوطلبان برای اطلاع از حد نصاب قبولی آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1402 می توانند علاوه بر مطالعه دقیق دفترچه به سایت سازمان سنجش استخدام آموزش و پرورش مراجعه کنند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.