مدارک ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳

۱۲ بازديد

آزمون استخدامی آموزش و پرورش هر سال توسط سازمان سنجش آموزش کشور برگزار می شود. این آزمون به فارغ التحصیلان مقاطع کاردانی و بالاتر کمک می کند تا با شرکت در آن، خود را برای ورود به حرفه معلمی آماده کنند. داوطلبان در زمان معین برای ثبت نام فرصت دارند تا با مطالعه دفترچه ثبت آزمون استخدامی آموزش و پرورش و داشتن مدارک و اطلاعات لازم که در ادامه به تفصیل آن‌ها عنوان شده است، به سایت sanjesh.org  مراجعه کنید و نام نویسی خود را به صورت آنلاین انجام دهید. همچنین شما می توانید با مراجعه به سایت ماهان داک به نشانی mahandoc.ir نمونه سوالات و اصل سوالات استخدامی آموزش و پرورش را تهیه نمایید.

مدارک لازم جهت ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ (ثبت نام اینترنتی)

چند روز قبل از شروع نام نویسی، دفترچه راهنمای مربوطه که در آن به شرایط و مدارک لازم ثبت نام اشاره شده، منتشر می گردد. برخی از این مدارک مانند عکس، نیازمند بارگذاری در سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org است و اطلاعات دیگر نیز بایستی به صورت دستی در سیستم ثبت گردند.

مدارک ثبت نام بر اساس دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش آخرین دوره این آزمون شامل موارد زیر می باشد:

خرید کارت اعتباری ثبت نام

داوطلبان محترم برای شرکت در آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۳، قبل از تکمیل فرم نامنویسی، باید هزینه ثبت نام را پرداخت کرد. این پرداخت به وسیله کارت اعتباری بانکی بر روی سایت مجری برگزاری آزمون، یعنی سازمان سنجش آموزش کشور، انجام می شود. شرکت در آزمون خرید سریال های ثبت نام به صورت آنلاین و با استفاده از کارت های بانکی عضو شبکه شتاب امکان پذیر است.  هزینه در نظر گرفته شده برای خرید کارت اعتباری در آزمون آموزگاری،  دبیری و هنرآموزی در این دوره 378 هزار تومان می باشد.

اسکن فایل عکس

داوطلبان باید عکس خود را با مشخصات زیر تهیه کرده و فایل آن در زمان ثبت نام، در سایت سنجش بارگذاری نمایند.

  • عکس باید4*3 و مربوط به سال جاری داوطلب باشد.
  • عکس رنگی و دارای زمینه سفیدبایستی بارگذاری شود.
  • عکس تمام رخ و بافرمت jpg مورد نیاز است.
  • اندازه عکس بارگذاری شده بایدحداقل 300*200 و حداکثر 400*300 پیکسل باشد.
  • عکس واضح و فاقد اثر مهر،منگنه و هر گونه لکه مورد قبول است.
  • حجم عکس بارگذاری شده در سایت نباید بیشتر از70 کیلوبایت باشد.
  • اسکن عکس از روی عکس کارت ملی و یا شناسنامه قابل قبول نیست.
  • عکس خواهران باید باحجاب کامل باشد.

دقت کنید که پس از ثبت نام حتما عکس خود را کنترل کنید تا اشتباها بارگذاری نشده باشد چرا که در این صورت شما متخلف شناخته شده و از حضور سر جلسه امتحان محروم خواهید شد.

اطلاعات تکمیلی

این موارد شامل اطلاعات فردی و هویتی، تحصیلی، محل سکونت و تحصیل، وضعیت نظام وظیفه و تاهل، اطلاعات شغلی و تعیین نوع سهمیه می باشد. بهتر است داوطلبان این مدارک و اطلاعات را پیش از ورود به سامانه و ثبت نام آماده کرده و در دسترس قرار دهند تا بدین وسیله به راحتی بتوانند فرم تقاضانامه را تکمیل و نهایی کنند.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.