دوره مهارت آموزی آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۲

۱۲ بازديد

پس از اعلام نتایج نهایی آزمون استخدامی آموزش و پرورش، داوطلبان پذیرفته شده باید برای شرکت در دوره مهارت آموزی ثبت نام خود را از طریق سامانه ثبت نام دوره مهارت آموزی آموزش و پرورش به نشانی hr.cfu.ac.ir  انجام داده و در دوره های یکساله تربیت معلم شرکت نمایند.

شما می توانید با مراجعه با سایت ماهان داک مرجع نمونه سوالات استخدامی به نشانی mahandoc.ir مراجعه کنید و اصل سوالات آزمون های استخدامی ادوار گذشته و نمونه سوالات تالفی به روز و مطابق با آخرین تغییرات تهیه کنید.

پس از برگزاری آزمون مصاحبه استخدامی آموزش و پرورش و اعلام نتایج نهایی، داوطلبانی که پذیرفته شده‌اند باید برای ثبت نام و شرکت در دوره آموزشی مهارت‌آموزی دوره لازم را به انجام برسانند. این دوره‌های مهارت‌آموزی، دوره‌هایی یکساله هستند که در آن به آموزش دروس تخصصی، تربیتی و کارورزی می‌پردازند.

 گذراندن این دوره و موفقیت در آزمون جامع، شرط لازم برای استفاده در آموزش و پرورش می‌باشد. لازم به ذکر است که برخلاف تصور بسیاری از داوطلبان، این دوره جزء سنوات خدمتی محسوب نمی گردد.

ثبت نام دوره مهارت آموزی آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۲

 پس از اعلام نتایج نهایی آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1402، پذیرفته شدگان باید دوره مهارت آموزش را با موفقیت بگذرانند تا بتوانند در مراکز آموزشی در آموزش و پرورش مشغول به کار شوند.

 برای ثبت نام و دریافت جزئیات بیشتر در مورد زمان بندی و اطلاعات مربوط به دوره مهارت آموزشی، می توانید از سایت آموزش و پرورش هر استان و سایت رسمی دانشگاه فرهنگیان استفاده کنید.

با توجه به اینکه امسال آزمون آموزگاری و دبیری سوای از هم برگزار شدنذ و نتایج آزمون آموزگاری در تاریخ 30 خرداد 1402 اعلام شد. پذیرفته شدگان باید از تاریخ 1 تیر ماه شروع به بارگذاری مدارک مربوطه کنند.

همچنین، در تاریخ 3 تیر با مراجعه به سایت آموزش و پرورش از محل خدمت خود، زمان مصاحبه آزمون استخدامی آموزش و پرورش را و زمان ثبت نام در دوره‌های مهارت ‌آموزی آگاه شوند.

زمان ثبت نام در دوره های مهارت آموزی استخدامی 1402

 دوره مهارت آموزی آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۲ پس از اعلام نتایج نهایی که در سایت آموزش و پرورش استان محل خدمت داوطلبان اطلاع رسانی می گردد، برگزار می شود.

پذیرفته شدگان بایستی در موعد مقرر با فراهم کردن مدارک لازم در این دوره ثبت نام کنند چرا که عدم نام نویسی در آن، به منزله انصراف داوطلب تلقی می شود.

زمان ثبت نام دوره مهارت آموزی برای آزمون استخدامی آموزش و پرورش سال 1402 جهت ثبت نام غیر حضوری و بارگذاری مدارک هنوز مشخص نمی باشد. اما با توجه به این که این فرایند در سال های گذشته پس از اعلام نتایج نهایی آزمون استخدامی آموزش و پرورش انجام می شده است. 

انتظار می رود رویه مذکور در سال 1402 در اواخر شهریور ماه صورت پذیرد. زمان دقیق ثبت نام دوره های مهارت آموزی در سایت آموزش و پرورش هر استان اعلام خواهد شد.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.