آخرین تغییرات شرایط ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳

۱۲ بازديد

تمامی داوطلبانی که قصد شرکت در آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۳ ​و ورود به حرفه معلمی را دارند، می بایست تمامی شرایط استخدام آموزش و پرورش از جمله شرایط سنی، شرایط احراز تحصیلی را داشته باشند. در زمان ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1403 داشتن تمامی شرایط برای تکمیل فرم ثبت نام برای تمامی داوطلبان الزامی می باشد.

 خبر جدید در مورد آزمون استخدامی آموزش و پرورش و تغییراتی که در مراحل جذب نیروها صورت گرفته، بر اساس آخرین اخبار، سه آزمون استخدامی آموزگار ابتدایی و استثنایی، دبیری و هنرآموزی و مربی امور آموزش و پرورش در برنامه قرار گرفته‌اند. این تغییرات شامل موارد زیر است.

برای ثبت نام در آزمون استخدامی آموزش و پرورش، شرایطی لازم است،  در صورتی که در هر مرحله از ثبت‌نام مشخص شود که متقاضیان شرایط لازم را ندارند، ثبت نام لغو می‌شود و حتی در صورت قبولی نیز پذیرش باطل خواهد شد. برای اطلاعات دقیق در مورد شرایط ثبت نام، می‌توانید به سایت رسمی آزمون استخدامی آموزش و پرورش مراجعه کنید همچنین برای دانلود نمونه سوالات استخدامی به سایت ماهان داک مراجعه کنید.

  • از این پس داوطلبان با داشتنحداقل 20 سال تمام و حداکثر 40 سال تمام فارغ از مقطع کارشناسی و ارشد برای می توانند در آزمون شرکت کنند.
  • میزان تاثیر مراحل پذیرش در آزمون استخدامی آموزگار ابتدایی، استثنایی و آزمون استخدامی مربی امور آموزش معلولین:40 درصد آزمون 60 درصد مصاحبه
  • تغییر در میزان حد نصاب نمره قبولی به این شکل که کسب حداقل 50 درصد میانگین نمره سه نفر اول با ارزش وزنی 40 درصد برای دروس عمومی و 60 درصد برای حیطه اختصاصی و تخصصی اعلام شده است.
  • تغییرات مواد آزمون که بهسه حیطه عمومی، اختصاصی و تخصصی تقسیم شده و در پی آن منابع آزمون نیز تغییر یافته است.
  • داوطلبان آزمون استخدامی آموزگار ابتدایی، استثنایی،دبیری و هنرآموزی می توانند یک کد شغل محل را در اولویت قرار دهند.
  • طبق تغییرات ایجاد شده در سال ۱۴۰۲ از این پس افراد فارغ التحصیل با مدرک کارشناسی علوم اسلامی علوم پایه و علوم انسانی نیز امکان ثبت نام در آزمون استخدامی آموزش و پرورش را دارند
  • داوطلبان می بایست از شایستگی های عمومی، اختصاصی، تخصصی به ترتیب وحداقل 95، 70، 40 امتیاز را در این مرحله کسب نمایند. این امتیاز در هر حیطه به شرح زیر می باشد:

امتیازات مصاحبه آزمون استخدامی آموزگار ابتدایی و استثنایی،  دبیری و هنر آموزی1402-1403

میزان امتیاز دروس عمومی: ۲٠٠ (دانلود نمونه سوالات آموزش و پرورش حیطه عمومی)

میزان امتیاز در شایستگی های اختصاصی: ۲۴٠ (دانلود نمونه سوالات آموزش و پرورش حیطه اختصاصی)

میزان امتیاز در دروس تخصصی: 160

امتیازات مصاحبه آزمون استخدامی  مربی امور آموزش معلولین

1402-1403

میزان امتیاز دروس عمومی: 155

میزان امتیاز در شایستگی های اختصاصی: 165

میزان امتیاز در دروس تخصصی: 280

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.